Klachtenprocedure

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

We doen er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Bent u desondanks eens niet tevreden, maak dan uw klacht kenbaar. U kunt hiervoor schriftelijk contact opnemen met de directie:

  • Per post: stuur uw klacht naar Boot Assuradeuren B.V., t.a.v. de directie, Postbus 106, 4900 AC Oosterhout.
  • Per e-mail: stuur uw klacht naar info@boot-verzekeringen.nl.
  • Online formulier: stuur uw klacht in via het onderstaande online formulier.

Procedure

U ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk binnen 10 (werk)dagen na ontvangst van uw klacht. De termijn waarbinnen een klacht wordt afgehandeld, hangt af van de aard en omvang van de klacht. U wordt schriftelijk op de hoogte gebracht van de uitkomst.

Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (voor meer informatie www.kifid.nl). Indien ons kantoor aansprakelijk wordt gesteld voor schade die voortvloeit uit onze dienstverlening, dan zijn financiële gevolgen mogelijk gedekt door onze beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Dat is voor u een extra waarborg. 
Het oordeel van Kifid voor Volmacht-gerelateerde klachten aanvaarden wij altijd als bindend.

Klachtmelding

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy.

Stel ons gerust uw vraag

(0162) 45 48 25
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.